четвер, 25 березня 2010 р.

"Що моя тварина могла б розказати про мене.."

Крупа Семен:
Моя пташка сказала б про мене, що я вередливий, набридаю батькам, граю в машинки і комп ютер, і що я самостійно пишу.Ще що я люблю їсти омлет кожну суботу вранці.Також я ходжу в школу і відношу брудну білизну, коли мама міняє постіль.

Мій папужка Кеша сказав би про мене , що я дуже люблю дивитися мультики.Ще він зміг би розповісти, що я дуже неуважний під час виконання домашньої роботи.Що я дуже люблю солодке.Задаю дуже багато різноманітних питань.І що я люблю гратися іграшками.
Романюк Анастасія:
Моя киця сказала б про мене, що я гарна та модна дівчинка.Я люблю ходити до подружки.Ще люблю гратися і ходити на вулицю.Також хожу в школу.Я гарна учениця.
Киця сказала б , що я дуже люблю цукерки та печиво.Вона сказала б , що я її годую.
Моя кішка знає, що я її вигулюю кожний день,коли я буваю у селі.Моя кішка!
Рацкевич Тарас:
Мій хом як сказав би, що я його хазяїн.Мій хом як - вредний, бо колись він мене вкусив.
Він мене любить, тому що я його привітав з днем народження.Він сказав би, що я гарний господар.Мій хом як любить їсти насіння.Я дозволяю йому гратися.

Я хом ячок , і хочурозповісти про мого хазяїна, якого звати Тарас.Він дуже хороший, любить гратися, дивитися телевізор, грати в комп ютерні ігри.Мій господар любить їсти картоплю, торти, пироги, пити сік.Йому подобається зі мною гратися, інколи він пускає мене побігати на підлозі.Я дуже люблю свого хазяїна.

Немає коментарів:

Дописати коментар